מקדמים שוויון מגדרי? רק 3% מבתי הספר השתתפו בתוכנית של משרד החינוך
תאריך: 8 בספטמבר 2021
מי בעד שוויון מגדרי? מבקשת מידע שהגישה התנועה לחופש המידע, באמצעות הסטודנטית שיר טולדנו, מהקליניקה לחופש המידע במכללה למינהל, מתברר שרק 3% מכלל בתי הספר ברחבי הארץ שהשתתפו בתוכניות של היחידה לשוויון בין המינים במשרד החינוך. עוד עלה מהנתונים שהתקבלו כי בין בתי הספר שבחרו להשתתף בתוכנית – רק 1% היו בתי ספר ממלכתיים דתיים.
המידע ממשרד החינוך
פורסם תחת: חדשות
תגיות: משרד החינוך, שוויון מגדרי
עזרו לנו להמשיך להילחם על המידע
בואו לעגל לטובה לתנועה
היכנסו עכשיו, זה לוקח דקה, ותרמו לנו את האגורות מהעודף בכל קנייה. קניתם ב-99.90 ₪? תרמתם לנו 10 אגורות. כ-5 שקלים בחודש במצטבר. בשבילנו זה המון. ❤️
קבצים מצורפים
חדשות אחרונות
- 21 ביוני 2026פעילות הצנזורה ב-2025 – התערבה ב-15 ידיעות ביום בממוצע
- 19 ביוני 2026בית המשפט: הסתרת סעיפי ההסכם לבנייה בסובב הדסה – אינה סבירה
- 17 ביוני 2026מספר התיקים הפתוחים בבתי המשפט – יותר מחצי מיליון
- 16 ביוני 2026חשפנו לראשונה: הדו"חות הכספיים של הסתדרות המורים
- 16 ביוני 2026יומן הפגישות של הנשיא הרצוג ל-2024-2025