תמיד יש פעם ראשונה: משרד ראש הממשלה מפרסם את ההתקשרויות שלו עם ספקים ל-2015
ההתקשרויות משרד ראש הממשלה עם ספקים ל-2015
משרד ראש הממשלה מיישר קו עם משרדי הממשלה ומגיש באיחור משמעותי את דו"ח ההתקשרויות לשנת 2015 המסתכם בהוצאה של יותר מ 330 מיליון שקלים מתוך תקציב המשרד לאותה שנה שעלה על 2 מיליארד שקלים. ברור כי הדו"ח לא מכיל את כל התקשרויות המשרד וכי נעשה שימוש נרחב באפשרות לסנן התקשרויות רגישות אולם, הדו"ח הזה הוא אחד מפירות המאבק הארוך שמנהלת התנועה לחופש המידע לחשיפת השימוש בכספי הציבור. מאבק שהחל בבקשות חוזרות ונשנות למשרדים השונים לפרסום התקשרויותיהם, המשיך בנוהל מסודר של משרד המשפטים המחייב את כל המשרדים לפרסם את התקשרויותיהם ובפרסום דו"חות ההתקשרויות הרבעוניים של רובם המוחלט של המשרדים הממשלתיים והיום משרד ראש הממשלה מצטרף ומפרסם את הדו"ח שלו. היינו שמחים לו משרד ראש הממשלה היה המוביל בביסוס הנורמה של שקיפות ממשלתית תקציבית, אך פרסום הדו"ח היום בהחלט מקבע את נוהל פרסום הרבעוני של התקשרויות הממשלה ועתה יש רק לצפות שכל הרשויות במדינה ילמדו ויפרסמו כולן את דרך שימושן בכספי הציבור ושמשרד רה"מ יוציא בהקדם את דו"ח 2016 וידביק את הקצב גם ב 2017.
פורסם תחת: חדשות, משרד ראש הממשלה
תגיות: ספקים
חדשות אחרונות
- 21 ביוני 2026פעילות הצנזורה ב-2025 – התערבה ב-15 ידיעות ביום בממוצע
- 19 ביוני 2026בית המשפט: הסתרת סעיפי ההסכם לבנייה בסובב הדסה – אינה סבירה
- 17 ביוני 2026מספר התיקים הפתוחים בבתי המשפט – יותר מחצי מיליון
- 16 ביוני 2026חשפנו לראשונה: הדו"חות הכספיים של הסתדרות המורים
- 16 ביוני 2026יומן הפגישות של הנשיא הרצוג ל-2024-2025