דילוג לתוכן העמוד

פרטנר לביהמ"ש: לפרסם כיצד קבע משרד התקשורת את דמי הקישוריות

פרטנר ממשיכה במלחמותיה נגד הרגולטור. החברה הגישה עתירה מנהלית לבית המשפט המחוזי בירושלים, בשבתו כבית משפט לעניינים מנהלים, נגד משרד התקשורת. פרטנר דורשת כי משרד התקשורת יחשוף את מסמכי שימוע הקישוריות ואת חישובי חברת הייעוץ NERA, אחרי התיקונים שהוכנסו בעבודות. הדרישה היא שהנתונים ייחשפו עוד לפני פרסום החלטת משרד התקשורת בנושא הקישוריות.

פרטנר, באמצעות עו"ד פיני רובין, דורשת לחשוף את הנתונים והחישובים החדשים "הן מכח חוק חופש המידע והן מכח הדין הכללי החל על רשויות מנהליות המשמשות כנאמן לציבור", לשון העתירה. לפני הגשת העתירה, פנתה פרטנר למשרד התקשורת וביקשה את המידע על פי חוק חופש המידע, אך הממונה על החוק במשרד התקשורת סירב למסור אותו לפרטנר.

פרטנר טוענת כי NERA ביצעה שינויים רבים בעבודה הכלכלית, ביחס לתוצר המקורי שלה, ולכן החברה מבקשת לראות את הנתונים החדשים ולהגיב להם עוד טרם קבלת החלטות משמעותית מצד המשרד. בפרטנר מזכירים כי בעבודה המקורית של NERA נפלו טעויות חמורות, וייתכן כי גם בעבודה החדשה ייפלו טעויות. פרטנר דורשת כי השקיפות שאפיינה את התהליך עד כה תימשך גם כעת, למרות שהדבר עשוי לדחות במעט את התחלת רפורמת הקישוריות.

עזרו לנו להמשיך להילחם על המידע
בואו לעגל לטובה לתנועה
היכנסו עכשיו, זה לוקח דקה, ותרמו לנו את האגורות מהעודף בכל קנייה. קניתם ב-99.90 ₪? תרמתם לנו 10 אגורות. כ-5 שקלים בחודש במצטבר. בשבילנו זה המון. ❤️