fbpx

התנועה חושפת: ההסכם בין המשטרה לקודה תקשורת להפקת הסדרה "מחוז ירושלים" עבור התאגיד

התאגיד שילם 6 מיליון שקל לחברת ההפקה – המשטרה קיבלה יחסי ציבור ושליטה מוחלטת בצילומים ובתוצר המוגמר. כך מתברר מההסכם להפקת הסדרה שקיבלנו. מוזמים לעיין

18 באוגוסט 2019

בין הריאליטי למציאות, הגיע הזמן למסור לציבור מידע ולתת לעובדות לדבר. הרבה לפני שסדרת הדוקו-ריאליטי של התאגיד עלתה לכותרות אחרי שנחשף כי באחת הסצינות מככב רובה שהשתילו השוטרים בביתו של תושב עיסאוויה – ביקשנו מהמשטרה ומהתאגיד לחשוף את ההתקשרות וההסכמים ביניהם להפקת הסדרה. לא בגלל שיש לנו יכולת נבואית. אלא כי הסכמים שנחתמו בין שני גופים ציבוריים צריכים להיות חשופים לציבור (גם אם ההתקשרות נעשתה דרך חברת הפקה).

מנכ"לית התנועה לחופש המידע, עו"ד רחלי אדרי, אמרה: "הגיע הזמן שגופי המדינה השונים, לרבות גופי הביטחון, יפנימו שעל מידע מסוג זה להיות גלוי ונגיש. לציבור הצופים יש עניין במידע, וככל שאין מניעה חוקית להביא את המידע לידיעתו במקביל לשידור הסדרה, על מידע כזה לראות אור באופן יזום – פעולה שיכולה היתה לחסוך למשטרה ספקולציות שונות שהועלו".

 ההסכם בין המשטרה לחברת ההפקה קודה תקשורת

בתפקיד העורך: המפכ"ל – לכתבה בדה מרקר

פורסם תחת:

חדשות

אתם מוזמנים להגיב

אנא שמרו על שפה נאותה. המערכת שומרת לעצמה את הזכות לא לאשר תגובות שאינן עומדות בכללי האתר.

באתרנו מתפרסם מידע שנמסר מרשויות ציבוריות, כפי שהתקבל מהן. אנו עושים כמיטב יכולתנו להבטיח שלא יעלה לאתר מידע שיש בפרסומו משום פגיעה בזכויות הפרט. אם אתם סבורים שבכל זאת עלה באתר מידע כזה, אנא עדכנו אותנו במייל לכתובת: info@meida.org.il