רשות המסים לא שילמה לאזרחים שדיווחו על העלמות מס
תאריך: 12 בפברואר 2014
רשות המסים פתחה את "קו הצדק" והבטיחה לתגמל אזרחים שימסרו מידע על מעלימי מס בבונוס בסך 20% מהקנס שיגבה. פנינו לרשות המסים ושאלנו כמה אזרחים התקשרו למסור מידע? ענו לנו ש-23,346 . שאלנו, לכמה מהם שולם שכר על עמלם? לאף לא אחד, השיבו.
פורסם תחת: חדשות, משרד האוצר
עזרו לנו להמשיך להילחם על המידע
בואו לעגל לטובה לתנועה
היכנסו עכשיו, זה לוקח דקה, ותרמו לנו את האגורות מהעודף בכל קנייה. קניתם ב-99.90 ₪? תרמתם לנו 10 אגורות. כ-5 שקלים בחודש במצטבר. בשבילנו זה המון. ❤️
קבצים מצורפים
חדשות אחרונות
- 21 ביוני 2026פעילות הצנזורה ב-2025 – התערבה ב-15 ידיעות ביום בממוצע
- 19 ביוני 2026בית המשפט: הסתרת סעיפי ההסכם לבנייה בסובב הדסה – אינה סבירה
- 17 ביוני 2026מספר התיקים הפתוחים בבתי המשפט – יותר מחצי מיליון
- 16 ביוני 2026חשפנו לראשונה: הדו"חות הכספיים של הסתדרות המורים
- 16 ביוני 2026יומן הפגישות של הנשיא הרצוג ל-2024-2025