האפליה בבריאות: משרד הבריאות לא מתקצב את בתי החולים במזרח ירושלים
תאריך: 18 במאי 2016
במזרח ירושלים פועלים ששה בתי חולים המשרתים את האוכלוסייה הפלסטינית בעיר וברחבי השטחים – אוגוסטה ויקטוריה, מוקאסד, סנט ג'והן, סנט ג'וזף, הסהר האדום והנסיכה בסמה. בקשת מידע שהגיש אורי סולד, סטודנט בקליניקה של התנועה במרכז הבינתחומי ביקשה לחשוף את מעמדם בעיני משרד הבריאות.מהמידע שקיבלנו עולה כי בין השנים 2009 ל-2015 משרד הבריאות לא העביר ולא שקל אחד לבתי החולים.שאלנו גם האם משרד הבריאות עורך ביקורות בבתי החולים הללו, האם הם חלק ממערך החירום של מדינת ישראל, והאם הם יש בהם התמחויות של סטודנטים לרפואה. הנה התשובות:
פורסם תחת: משרד הבריאות
עזרו לנו להמשיך להילחם על המידע
בואו לעגל לטובה לתנועה
היכנסו עכשיו, זה לוקח דקה, ותרמו לנו את האגורות מהעודף בכל קנייה. קניתם ב-99.90 ₪? תרמתם לנו 10 אגורות. כ-5 שקלים בחודש במצטבר. בשבילנו זה המון. ❤️
חדשות אחרונות
- 21 ביוני 2026פעילות הצנזורה ב-2025 – התערבה ב-15 ידיעות ביום בממוצע
- 19 ביוני 2026בית המשפט: הסתרת סעיפי ההסכם לבנייה בסובב הדסה – אינה סבירה
- 17 ביוני 2026מספר התיקים הפתוחים בבתי המשפט – יותר מחצי מיליון
- 16 ביוני 2026חשפנו לראשונה: הדו"חות הכספיים של הסתדרות המורים
- 16 ביוני 2026יומן הפגישות של הנשיא הרצוג ל-2024-2025