לידיעת הנוסעים: רכבת ישראל שילמה כ־1.2 מיליון שקל פיצויים בעקבות כ־50 אלף תלונות
לידיעת הנוסעים: הרכבת לא הגיעה – אבל היא אולי תשלם לכם פיצוי. מידע שחשפנו מגלה כי רכבת ישראל שילמה לכ-50 אלף נוסעים שהתלוננו כ-1.2 מיליון שקל ב-2016. מדובר בזינוק של כ-50% במספר התלונות שהוגשו לעומת 2015. רוב התשלומים היו פועל יוצא של הסגירות הממושכות של תחנות במרכז הארץ.
את הבקשה למידע הגיש מרק סמיונוב, סטודנט בקליניקה לחופש המידע במכללה למינהל.
עו"ד נירית בלייר, מנכ"לית התנועה לחופש המידע, אמרה אתמול ש"רכבת ישראל ענתה לבקשת חופש המידע עם מידע טכני רב ומפורט באשר לתקלות ברכבת ואיחורים בגינן. כשרצינו לקבל מידע על תלונות מהציבור שנמצאו מוצדקות, נענינו כי אין בידם מידע בנושא. גם מידע באשר לתביעות שהוגשו כנגד הרכבת בבתי המשפט על ידי לקוחותיה שנפגעו מפעולתה, לא נמצא. השירות שחופש המידע נתן לרכבת בחשיפת הנושא הוא יקר ערך, אם הנהלתה תחליט להתייחס אליו ולפעול בנושא".
פורסם תחת: חדשות, משרד התחבורה
חדשות אחרונות
- 27 בנובמבר 2025חשפנו: רשימת ארגוני הסיוע לעזה שישראל אישרה – ואלה שפסלה
- 19 בנובמבר 2025שנתיים לרפורמת הנשק של השר בן גביר – אלה הנתונים
- 19 בנובמבר 2025מי נושא בנטל? מספר ימי המילואים בחלוקה לערים
- 18 בנובמבר 2025נייר עמדה: אין שקיפות בנתוני ההתחסנות לפי יישובים
- 14 בנובמבר 2025רגב טורס: עלויות השרה לחו"ל מסוף 2024 עד אוגוסט 2025