לידיעת הנוסעים: רכבת ישראל שילמה כ־1.2 מיליון שקל פיצויים בעקבות כ־50 אלף תלונות
לידיעת הנוסעים: הרכבת לא הגיעה – אבל היא אולי תשלם לכם פיצוי. מידע שחשפנו מגלה כי רכבת ישראל שילמה לכ-50 אלף נוסעים שהתלוננו כ-1.2 מיליון שקל ב-2016. מדובר בזינוק של כ-50% במספר התלונות שהוגשו לעומת 2015. רוב התשלומים היו פועל יוצא של הסגירות הממושכות של תחנות במרכז הארץ.
את הבקשה למידע הגיש מרק סמיונוב, סטודנט בקליניקה לחופש המידע במכללה למינהל.
עו"ד נירית בלייר, מנכ"לית התנועה לחופש המידע, אמרה אתמול ש"רכבת ישראל ענתה לבקשת חופש המידע עם מידע טכני רב ומפורט באשר לתקלות ברכבת ואיחורים בגינן. כשרצינו לקבל מידע על תלונות מהציבור שנמצאו מוצדקות, נענינו כי אין בידם מידע בנושא. גם מידע באשר לתביעות שהוגשו כנגד הרכבת בבתי המשפט על ידי לקוחותיה שנפגעו מפעולתה, לא נמצא. השירות שחופש המידע נתן לרכבת בחשיפת הנושא הוא יקר ערך, אם הנהלתה תחליט להתייחס אליו ולפעול בנושא".
פורסם תחת: חדשות, משרד התחבורה
חדשות אחרונות
- 21 ביוני 2026פעילות הצנזורה ב-2025 – התערבה ב-15 ידיעות ביום בממוצע
- 19 ביוני 2026בית המשפט: הסתרת סעיפי ההסכם לבנייה בסובב הדסה – אינה סבירה
- 17 ביוני 2026מספר התיקים הפתוחים בבתי המשפט – יותר מחצי מיליון
- 16 ביוני 2026חשפנו לראשונה: הדו"חות הכספיים של הסתדרות המורים
- 16 ביוני 2026יומן הפגישות של הנשיא הרצוג ל-2024-2025