לידיעת הנוסעים: רכבת ישראל שילמה כ־1.2 מיליון שקל פיצויים בעקבות כ־50 אלף תלונות
לידיעת הנוסעים: הרכבת לא הגיעה – אבל היא אולי תשלם לכם פיצוי. מידע שחשפנו מגלה כי רכבת ישראל שילמה לכ-50 אלף נוסעים שהתלוננו כ-1.2 מיליון שקל ב-2016. מדובר בזינוק של כ-50% במספר התלונות שהוגשו לעומת 2015. רוב התשלומים היו פועל יוצא של הסגירות הממושכות של תחנות במרכז הארץ.
את הבקשה למידע הגיש מרק סמיונוב, סטודנט בקליניקה לחופש המידע במכללה למינהל.
עו"ד נירית בלייר, מנכ"לית התנועה לחופש המידע, אמרה אתמול ש"רכבת ישראל ענתה לבקשת חופש המידע עם מידע טכני רב ומפורט באשר לתקלות ברכבת ואיחורים בגינן. כשרצינו לקבל מידע על תלונות מהציבור שנמצאו מוצדקות, נענינו כי אין בידם מידע בנושא. גם מידע באשר לתביעות שהוגשו כנגד הרכבת בבתי המשפט על ידי לקוחותיה שנפגעו מפעולתה, לא נמצא. השירות שחופש המידע נתן לרכבת בחשיפת הנושא הוא יקר ערך, אם הנהלתה תחליט להתייחס אליו ולפעול בנושא".
פורסם תחת: חדשות, משרד התחבורה
חדשות אחרונות
- 17 בספטמבר 2025הנתונים נחשפים: בצה"ל מנסים להחזיר לשירות מילואים עשרות אלפי אזרחים שקיבלו פטור
- 15 בספטמבר 2025מקבלי פטור נפשי משירות בצה"ל – לפי יישובים
- 15 בספטמבר 2025במשרד ראש הממשלה מאשרים: אלי פלדשטיין הועסק אצלנו
- 13 בספטמבר 2025כמה כסף הוציאה עיריית ירושלים על אירועי ספורט? אלה הסכומים
- 5 בספטמבר 2025משרד התחבורה לא עונה – שיא במספר העתירות נגד המשרד על אי מסירת מידע