המידע המבוקש: דו"ח העוסק בתפקודו של מנהל מחלקת הרווחה בעיריית בית שמש
תאריך: 6 באפריל 2017
כתבה שפרסמה העיתונאית טלי חרותי-סובר בדה מרקר, ב-26 בנובמבר 2016, (בית הדין לעבודה פסל מינוי, עיריית בית שמש מתעלמת), הביאה את הסיפור על שלום בן דוד, שמונה לנהל את מחלקת הרווחה בבית שמש למרות שלא עמד בתנאי המכרז, וממשיך בתפקידו גם אחרי שבית הדין לעבודה קבע כי אינו יכול למלא אותו.
פנינו למשרד הרווחה וביקשנו את הדו"ח העוסק בתפקודו של בן דוד. התשובה שקיבלנו היא כי הדו"ח המבוקש הינו חוות דעת מייעצת פנימית של המשרד ולכן הרשות אינה חייבת למסור את המידע.
פורסם תחת: משרד הרווחה
עזרו לנו להמשיך להילחם על המידע
בואו לעגל לטובה לתנועה
היכנסו עכשיו, זה לוקח דקה, ותרמו לנו את האגורות מהעודף בכל קנייה. קניתם ב-99.90 ₪? תרמתם לנו 10 אגורות. כ-5 שקלים בחודש במצטבר. בשבילנו זה המון. ❤️
קבצים מצורפים
חדשות אחרונות
- 21 ביוני 2026פעילות הצנזורה ב-2025 – התערבה ב-15 ידיעות ביום בממוצע
- 19 ביוני 2026בית המשפט: הסתרת סעיפי ההסכם לבנייה בסובב הדסה – אינה סבירה
- 17 ביוני 2026מספר התיקים הפתוחים בבתי המשפט – יותר מחצי מיליון
- 16 ביוני 2026חשפנו לראשונה: הדו"חות הכספיים של הסתדרות המורים
- 16 ביוני 2026יומן הפגישות של הנשיא הרצוג ל-2024-2025