התקשרויות משרד התרבות עם משרד הפרסום שניהל את קמפיין לא לדאוגוסט
תאריך: 22 במרץ 2016
פנינו למשרד התרבות וביקשנו את כל מסמכי ההתקשרויות עם משרד הפרסום יהושע TBWA שנבחר לנהל את תקציבי קמפיין "לא לדאוגוסט". מדובר במיזם שהשיק המשרד באוגוסט 2015, יחד עם המועצה להסדר הימורים בספורט (הטוטו). אחרי שמשרד התרבות סירב להעביר לנו את החשבוניות, פנינו לטוטו וקיבלנו את המידע, שממנו עלה כי משרד הפרסום קיבל 1.88 מיליון שקל.

פורסם תחת: משרד המדע התרבות והספורט
תגיות: הטוטו, לא לדאוגוסט, מירי רגב, משרד התרבות
עזרו לנו להמשיך להילחם על המידע
בואו לעגל לטובה לתנועה
היכנסו עכשיו, זה לוקח דקה, ותרמו לנו את האגורות מהעודף בכל קנייה. קניתם ב-99.90 ₪? תרמתם לנו 10 אגורות. כ-5 שקלים בחודש במצטבר. בשבילנו זה המון. ❤️
קבצים מצורפים
חדשות אחרונות
- 27 בנובמבר 2025חשפנו: רשימת ארגוני הסיוע לעזה שישראל אישרה – ואלה שפסלה
- 19 בנובמבר 2025שנתיים לרפורמת הנשק של השר בן גביר – אלה הנתונים
- 19 בנובמבר 2025מי נושא בנטל? מספר ימי המילואים בחלוקה לערים
- 18 בנובמבר 2025נייר עמדה: אין שקיפות בנתוני ההתחסנות לפי יישובים
- 14 בנובמבר 2025רגב טורס: עלויות השרה לחו"ל מסוף 2024 עד אוגוסט 2025