התקשרויות משרד התרבות עם משרד הפרסום שניהל את קמפיין לא לדאוגוסט
תאריך: 22 במרץ 2016
פנינו למשרד התרבות וביקשנו את כל מסמכי ההתקשרויות עם משרד הפרסום יהושע TBWA שנבחר לנהל את תקציבי קמפיין "לא לדאוגוסט". מדובר במיזם שהשיק המשרד באוגוסט 2015, יחד עם המועצה להסדר הימורים בספורט (הטוטו). אחרי שמשרד התרבות סירב להעביר לנו את החשבוניות, פנינו לטוטו וקיבלנו את המידע, שממנו עלה כי משרד הפרסום קיבל 1.88 מיליון שקל.
פורסם תחת: משרד המדע התרבות והספורט
תגיות: הטוטו, לא לדאוגוסט, מירי רגב, משרד התרבות
עזרו לנו להמשיך להילחם על המידע
בואו לעגל לטובה לתנועה
היכנסו עכשיו, זה לוקח דקה, ותרמו לנו את האגורות מהעודף בכל קנייה. קניתם ב-99.90 ₪? תרמתם לנו 10 אגורות. כ-5 שקלים בחודש במצטבר. בשבילנו זה המון. ❤️
קבצים מצורפים
חדשות אחרונות
- 16 בינואר 2025בעקבות עתירת התנועה נחשף – שיעור ההתחסנות נגד נגיף הפפילומה הוא רק 55%
- 3 בינואר 2025התנועה חושפת: אלה שיעורי ההתחסנות ביישובים קטנים בישראל
- 30 בדצמבר 2024התנועה חושפת: חובות המפלגות למדינה מגיעים ל-137 מיליון שקל
- 30 בדצמבר 2024מה נתניהו מסתיר מהציבור על מצבו הבריאותי
- 26 בדצמבר 2024ניצחנו – בית המשפט הורה למשרד החינוך לפרסם את תוכניות גפ"ן בחתך בית ספרי