דילוג לתוכן העמוד

התקשרויות משרד התרבות עם משרד הפרסום שניהל את קמפיין לא לדאוגוסט

פנינו למשרד התרבות וביקשנו את כל מסמכי ההתקשרויות עם משרד הפרסום יהושע TBWA שנבחר לנהל את תקציבי קמפיין "לא לדאוגוסט". מדובר במיזם שהשיק המשרד באוגוסט 2015, יחד עם המועצה להסדר הימורים בספורט (הטוטו). אחרי שמשרד התרבות סירב להעביר לנו את החשבוניות, פנינו לטוטו וקיבלנו את המידע, שממנו עלה כי משרד הפרסום קיבל 1.88 מיליון שקל.

בקשת המידע שהגשנו

המידע שהתקבל

לכתבה של נתי טוקר בדה מרקר