התקשרויות משרד התרבות עם משרד הפרסום שניהל את קמפיין לא לדאוגוסט
תאריך: 22 במרץ 2016
פנינו למשרד התרבות וביקשנו את כל מסמכי ההתקשרויות עם משרד הפרסום יהושע TBWA שנבחר לנהל את תקציבי קמפיין "לא לדאוגוסט". מדובר במיזם שהשיק המשרד באוגוסט 2015, יחד עם המועצה להסדר הימורים בספורט (הטוטו). אחרי שמשרד התרבות סירב להעביר לנו את החשבוניות, פנינו לטוטו וקיבלנו את המידע, שממנו עלה כי משרד הפרסום קיבל 1.88 מיליון שקל.
פורסם תחת: משרד המדע התרבות והספורט
תגיות: הטוטו, לא לדאוגוסט, מירי רגב, משרד התרבות
עזרו לנו להמשיך להילחם על המידע
בואו לעגל לטובה לתנועה
היכנסו עכשיו, זה לוקח דקה, ותרמו לנו את האגורות מהעודף בכל קנייה. קניתם ב-99.90 ₪? תרמתם לנו 10 אגורות. כ-5 שקלים בחודש במצטבר. בשבילנו זה המון. ❤️
קבצים מצורפים
חדשות אחרונות
- 16 באוקטובר 2025מידע שחשפנו – יש חוק, אבל אין פיקוח על המיליארדים שמגלגלים הגמ"חים
- 8 באוקטובר 2025מפעל הג'ובים נחשף: החלטות ועדת דותן למינוי דירקטורים בחברות ממשלתיות
- 3 באוקטובר 2025ביקור ביקב, כלביה ובמתקן כליאה – מה עשה בן גביר בגיאורגיה
- 17 בספטמבר 2025הנתונים נחשפים: בצה"ל מנסים להחזיר לשירות מילואים עשרות אלפי אזרחים שקיבלו פטור
- 15 בספטמבר 2025מקבלי פטור נפשי משירות בצה"ל – לפי יישובים