התקשרויות משרד התרבות עם משרד הפרסום שניהל את קמפיין לא לדאוגוסט
תאריך: 22 במרץ 2016
פנינו למשרד התרבות וביקשנו את כל מסמכי ההתקשרויות עם משרד הפרסום יהושע TBWA שנבחר לנהל את תקציבי קמפיין "לא לדאוגוסט". מדובר במיזם שהשיק המשרד באוגוסט 2015, יחד עם המועצה להסדר הימורים בספורט (הטוטו). אחרי שמשרד התרבות סירב להעביר לנו את החשבוניות, פנינו לטוטו וקיבלנו את המידע, שממנו עלה כי משרד הפרסום קיבל 1.88 מיליון שקל.
פורסם תחת: משרד המדע התרבות והספורט
תגיות: הטוטו, לא לדאוגוסט, מירי רגב, משרד התרבות
קבצים מצורפים
חדשות אחרונות
- 29 ביוני 2022כמה כסף הישראלים תורמים?
- 27 ביוני 2022האוצר לבית המשפט: לא נחשוף את הסיכומים התקציביים
- 26 ביוני 2022רשות המסים מסרבת לחשוף את שמות הרשויות שקיבלו פיצוי בעקבות נזקי מבצע שומר החומות
- 14 ביוני 2022בואו לעיין – נחשף היומן של שרת התחבורה, מרב מיכאלי
- 10 ביוני 2022מפת הבגרויות 2020 – ציוני בחינות הבגרות בשנת הקורונה נחשפים