רגב הבטיחה עמדת שירות בנתב"ג למילואימניקים. בדקנו אם היא קיימה
בדיקת מציאות להבטחה של מירי רגב להקים עמדת VIP למילואימניקים בנתב"ג.
בפברואר שלחה השרה מירי רגב תמונה שלה מנתב"ג והודעת יח"צ עם הכותרת: "מצדיעה ללוחמים: במעמד שרת התחבורה נחנכה עמדת שירות ייחודית למשרתי המילואים ולחיילי הקבע". לפי הודעת המשרד, העמדה היא "חלק ממדיניות של שרת התחבורה לסייע לאוכלוסיית חיילי המילואים אשר סייעו בהגנה על מדינת ישראל במלחמת חרבות ברזל".
חודשיים עברו מאז, ואנחנו ביקשנו מרשות שדות התעופה את עלויות ההקמה של העמדה, ומה התברר? שלא הוקמה עמדה ייחודית רק למילואימניקים ומשרתי הקבע. הם מוזמנים להגיע לעמדת הבידוק של מחלקות היוקרה – אבל אין להם שם שום עדיפות, ו"ככל שיש עומס בדלפק", הם יופנו לדלפקים הרגילים, נכתב בתשובת רש"ת. עוד עולה מהתשובה שקיבלנו שהיוזמה היתה של הקרן לסיוע למשרתי מילואים של צה"ל.
VIP בנתב"ג זה נחמד, אבל המילואימניקים שאנחנו מכירים ישמחו לתחבורה ציבורית בסופי שבוע במקום לחפש טרמפים לבסיס.
התשובה מרשות שדות התעופה
בקשת המידע שלנו
פורסם תחת: חדשות
תגיות: מירי רגב, משרד התחבורה, נתב"ג, רשות שדות התעופה
קבצים מצורפים
חדשות אחרונות
- 21 ביוני 2026פעילות הצנזורה ב-2025 – התערבה ב-15 ידיעות ביום בממוצע
- 19 ביוני 2026בית המשפט: הסתרת סעיפי ההסכם לבנייה בסובב הדסה – אינה סבירה
- 17 ביוני 2026מספר התיקים הפתוחים בבתי המשפט – יותר מחצי מיליון
- 16 ביוני 2026חשפנו לראשונה: הדו"חות הכספיים של הסתדרות המורים
- 16 ביוני 2026יומן הפגישות של הנשיא הרצוג ל-2024-2025